minponnyochjag

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Maja Tillsalu !

Av linn karlsson - 11 oktober 2011 19:52

Har gått och funderat ett tag om detta är vad jag vill ?


Idag klarade jag inte mer jag prata med mamma och jag har tagit beslutet ...

Maja är nu tillsalu , min fina lilla älskling är till salu är helt fördärvad över att hon ska säljas , ska komma till någon annan , se någon ny ryttare på henne , det känns helt fel..

Jag har tagit beslutet själv , och mamma stötar mig i vilket beslut jag än tar , men jag känner maja är en grymt fin ponny som har kapacitet i allt .

Vill inte att hon bara ska stå och slöa på en gård . Eftersom jag inte vill rida mer jag har trötnat , men ändå är det ju ens bästa vän vi snackar om själv kan jag inte fatta att det är sant , jag vill inte tro det men nu är det såhär det får bli ...

Grymt nere över detta nu och har ingen lust till något mer ....

    MIN GRYMT FINA PONNY ,SOM NU ÄR TILLSALU ,


DET ÄR HON OCH JAG MEN SNART SÅ GÅR VI SKILLDA VÄGAR...

 
 
Ingen bild

Linda

11 oktober 2011 22:15

Vad? varför??? hänger inte med!!!
Har du tröttnat på att rida, det gick ju så bra för er!!! Sååå synd!!!
äR DU VERKLIGEN SÄKER PÅ DETTA??
Kram linda

 
Hanna

Hanna

12 oktober 2011 21:58

Tycker verkligen det är synd att du ska sälja henne :( Jag tycker att ni är så superfina tillsammans, så det är synd. men jag hoppas att du hittar ett fint hem till henne.
tråkigt att du ska sluta rida bara.

http://lifelongdream.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn karlsson - 4 december 2011 18:03

Hej, jag har ju ridit Maja en gång på ridskolan, hon är helt underbar och jättefin när man hoppar lite högre :)Det som tyvärr inte stämmer är att vi inte har -plats- för ett ridhus, ÅRK äger inte ens stallet utan det gör en tant bakom stallet som het...

Av linn karlsson - 18 november 2011 21:31

hej hej tänkte berätta lite om hur och var maja är och har det nu !   Maja har då blivit såld till en ridskola i Åre , Man kan knappt kalla det ridskola för dem har lix bara 11 hästar och en liten padock dem har inget ridhus för dem tycker inte d...

Av linn karlsson - 14 november 2011 21:19

www.liiinn.devote.se    

Av linn karlsson - 24 oktober 2011 16:12

kolla min och annies blogg nu då :))   www.systrarnabus.devote.se ...

Av linn karlsson - 13 oktober 2011 19:24

Oj märkte att jag skrivit fel , 550 ist för 600 haha oj ;)

Presentation

hej!
Jag heter Linn Karlsson ...
Jag är 13 år och älskar min ponny Maja.
När jag köpte Maja kunnde hon inte mkt , endast grunderna.
Hon kunnde inte hoppa , bara skritta och trava och man skulle va glad om man fick fram henne i galopp.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards