minponnyochjag

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av linn karlsson - 4 oktober 2011 18:12

hej hej , idag har jag varit iskoaln , när vi slutat så snackade jag lite med kompisar.

Sen stack jag hem , jag och mamma åkte upp till stallet och vetrinären kom.

Jag fick springa fram och tillbacks med maja och vetrinären sa :

- var kommer hon ifrån ?

- polen , svarade jag .

- vad fin hon är i kroppen , sa vetrinären.

glad man blir av att höra sånt..

aja till hur det är med Maja , vetrinären sa :

- inget fel på henne , känns ganska onödigt att betala 1350 :- för inget alls..

men aja vad gör man inte för sin lilla ponny men aja nu ska jag äta bloggar sen :))

Av linn karlsson - 4 oktober 2011 07:09

godmorgon , idag ska man till skolan sen ska man till stallet rebecca ska kanske med om hon hinner..

jag gör något inlägg från mobilen idag men det blir inte så jätte långt..

i vilket fall som hälst så kommer det väll in i dag , något runt 15.00 och senare på kvällen .

Idag åker kamran med till stallet så ni får lite nya bilder ikväll (yy'

kanske någon video ?!

beror på om det finns något kul att filma :)ina närmsta vänner . Annie .

jajaj ska till skolan nu höres sen (a)

 

här är en fin fin bild på en av min närmsta vänner , Annie..

  

här kommer bara lite andra som jag brukar va med :)

 

nu har jag nt så mkt mer bilder på vänner på min data men det kommer upp mer senare måste gå ha det bra :))

Presentation

hej!
Jag heter Linn Karlsson ...
Jag är 13 år och älskar min ponny Maja.
När jag köpte Maja kunnde hon inte mkt , endast grunderna.
Hon kunnde inte hoppa , bara skritta och trava och man skulle va glad om man fick fram henne i galopp.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards