minponnyochjag

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Godmorgon (yy´

Av linn karlsson - 4 oktober 2011 07:09

godmorgon , idag ska man till skolan sen ska man till stallet rebecca ska kanske med om hon hinner..

jag gör något inlägg från mobilen idag men det blir inte så jätte långt..

i vilket fall som hälst så kommer det väll in i dag , något runt 15.00 och senare på kvällen .

Idag åker kamran med till stallet så ni får lite nya bilder ikväll (yy'

kanske någon video ?!

beror på om det finns något kul att filma :)ina närmsta vänner . Annie .

jajaj ska till skolan nu höres sen (a)

 

här är en fin fin bild på en av min närmsta vänner , Annie..

  

här kommer bara lite andra som jag brukar va med :)

 

nu har jag nt så mkt mer bilder på vänner på min data men det kommer upp mer senare måste gå ha det bra :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn karlsson - 4 december 2011 18:03

Hej, jag har ju ridit Maja en gång på ridskolan, hon är helt underbar och jättefin när man hoppar lite högre :)Det som tyvärr inte stämmer är att vi inte har -plats- för ett ridhus, ÅRK äger inte ens stallet utan det gör en tant bakom stallet som het...

Av linn karlsson - 18 november 2011 21:31

hej hej tänkte berätta lite om hur och var maja är och har det nu !   Maja har då blivit såld till en ridskola i Åre , Man kan knappt kalla det ridskola för dem har lix bara 11 hästar och en liten padock dem har inget ridhus för dem tycker inte d...

Av linn karlsson - 14 november 2011 21:19

www.liiinn.devote.se    

Av linn karlsson - 24 oktober 2011 16:12

kolla min och annies blogg nu då :))   www.systrarnabus.devote.se ...

Av linn karlsson - 13 oktober 2011 19:24

Oj märkte att jag skrivit fel , 550 ist för 600 haha oj ;)

Presentation

hej!
Jag heter Linn Karlsson ...
Jag är 13 år och älskar min ponny Maja.
När jag köpte Maja kunnde hon inte mkt , endast grunderna.
Hon kunnde inte hoppa , bara skritta och trava och man skulle va glad om man fick fram henne i galopp.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards